Koffie met een Verhaal

Koffie met een Verhaal
Bij een goed kop koffie hoort een goed gesprek. Of gewoon puur genieten, in je eentje, met dat ene bakje kopje; ben je dan niet in gesprek met jezelf? En wat is dan jouw verhaal, wat wil je delen? Gesprekken en verhalen liggen heel dicht bij elkaar. En dat allemaal bij dat ene kopje koffie, of een Cappuccino. En een derde zweert weer bij een Latte Macchiato. Het kan allemaal.

Samenwerking
Dit jaar is de Nationale Vertelschool een samenwerking aangegaan met Fancy Beans.

De Geheimen van Kwaliteitskoffie: Een Verdieping in Smaak
Het genot van een uitstekende kop koffie schuilt in de details. Om echt te genieten van het rijke en gevarieerde smaakprofiel van koffie, zijn er drie belangrijke aspecten die je moet begrijpen: vers gebrande koffiebonen, medium roasting en de zoetheid die kenmerkend is voor kwaliteitskoffie.

Vers gebrande koffiebonen
De versheid van de koffiebonen is cruciaal voor een uitmuntend kopje koffie. Je herkent vers gebrande koffiebonen aan de branddatum op de verpakking. Ideaal gezien wil je koffie drinken die tussen de 1 en 12 weken na de branddatum is gezet. Gedurende deze periode bevinden de bonen zich op hun piek qua smaak en aroma. Daarna neemt de kwaliteit geleidelijk af.

Interesse?
Neem contact op met de Nationale Vertelschool voor de mogelijkheden.

Rechten en rechtspersoon
– De Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 83685170
– Foto in de header is van Echt Mooi fotografie