Het Magische Bos

Wim Wolbrink brengt een van zijn mooiste verhalen op het Triskal Festival.

Het Magische Bos – een betoverend Kroatisch Sprookje vol met natuurwezens

Deze warme zomerochtend laat de verhalenverteller Wim Wolbrink een verhaal los dat zijn weerga niet kent. Een wervelwind van magie, razernij, liefde en fantastische wezens staat je te wachten. Bereid je voor om meegesleurd te worden naar een wonderbaarlijk rijk, dat je ademloos achterlaat en laat verlangen naar meer. Dit is een sprookje voor volwassenen, verweven met de spanning en sensatie die ons als kinderen zo fascineerden. Iedereen vanaf zeven jaren is welkom, want zelfs het meest afgestompte hart kan binnen deze muren een betovering vinden.

Triskal Festival

Het Triskal Festival biedt vier dagen inspiratie voor en leukere wereld. Enerzijds in de vorm van een grote diversiteit aan optredens, workshops, kampvuur, vrij dansen, een markt met ambachtelijke producten, 1-op-1 sessies en kinderactiviteiten. Anderzijds door met gelijkgestemden samen te zijn. Dat wil zeggen: met mensen voor wie de kernwaarden bewust zijn, duurzaam doen en divers genieten ook belangrijk zijn.

Daarnaast kun je tijdens het Triskal Festival genieten van Gaia’s Gastronomie. Dat wil zeggen: heerlijk en gezond biologisch eten en drinken. Dat je koopt bij één van onze professionele cateraars. Of zelf klaar maakt met producten uit onze winkel met biologische levensmiddelen.

Het Triskal Festival vindt plaats op het terrein van Hof van Moeder Aarde in Neede (in de gemeente Berkelland in de Achterhoek). Je kunt hier een lang weekend verblijven of  één of meer losse dagen als dagbezoeker aan het Triskal Festival deelnemen.

Dag en Tijd
– vrijdagochtend 28 juni 2024
– 8.30 tot 9.30 uur ‘s ochtends

– locatie: Hof van Moeder Aarde – Amethist
– adres: Bliksteeg 1
– postcode: 7161 BG  Neede

Prijs dagticket Triskal Festival € 15,80  inclusief ticket service.
Tickets koop je hier: https://www.triskalfestival.nl/