Vertelwerkplaats Brandend Vuurtje

Werkplaats Brandend Vuurtje Amersfoort

Door het grote enthousiasme is er weer een werkplaats ‘Brandend Vuurtje’ gepland. Deze keer midden in de lente als buiten volop de zon hoger en hoger aan de hemel klimt. De werkplaats is een volledige dag waarop je weer helemaal in het vertellen duikt en verdiepingsoefeningen krijgt. Een scala aan nieuwe vertelinzichten word je aangerijkt. Al onderzoekend werk je aan een door jouzelf gesteld leerdoel. Je vertelt in kleine en veilige groepjes. Ten slotte wordt je door docent  Wim Wolbrink gecoacht op je verhaal.

Let op: er is maar plek voor 6 personen!

De Nieuwe Stad / Danswerkplaats
Fabriekstraat 20
3812 NR Amersfoort

De Nieuwe Stad Amersfoort Oude Fabriekstraat

Docent

• Wim Wolbrink

€ 85,- inc. 21% btw

Wil jij ook deelnemen aan een dergelijke Vertelwerkplaats? Stuur dan  een e-mail naar secretariaat@nationalevertelschool.nl Je krijgt dan per e-mail een factuur met IBAN opgestuurd met het te betalen bedrag. Na betaling heb je je definitief aangemeld.

Kosteloos annuleren is mogelijk tot twee weken voor aanvang van de training; daarna geldt: tot een week voor aanvang teruggave van de helft van het bedrag, daarna is geen teruggave meer mogelijk.

De Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 85.68.51.70.