Verhalen op Schoot

Verhalen op Schoot
Vanaf  10 mei start de cursus ‘Verhalen op schoot’ voor ouders en kinderen (2-5 jaar). We komen zes keer bij elkaar op de woensdagochtend tussen 9.30 en 10.30 uur.

Docent Ailun Elzenga creeert een plek waar je iets creatiefs kan doen met je kind en ook andere verzorgers kan ontmoeten om weer gevuld naar huis te  gaan. Een plek waar plezier en creatie een middel zijn voor ontmoeting met je kind en andere ouders.  Verbinding op een speelse manier d.m.v. rijk gevulde verhalen die aansluiten bij de belevingswereld van het jonge kind.

Docent en verhalenvertelster Ailun Elzenga

Een Cursus van zes bijeenkomsten op de woensdagen van 9.30-10.30 uur. Op een interactieve manier vertelt Ailun Elzenga een verhaal met soms een liedje, een beweging of een klein ritueel. Na afloop is er ruimte om samen wat te drinken en eten en meer verhalen te delen!
Opgave of vragen kan via ailunelzenga@hotmail.com

Locatie & adres

Aquamareyn
Prins Bernhardlaan 10a
7204 AM Zutphen

Aquamareyn: Bron van Levenswater

Na aanmelding per mail ontvang je een factuur.

Stuur een e-mail naar ailunelzenga@hotmail.com

De Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 83685170