Masterclass ‘Met 3 naar huis’ (Nieuw)

Met 3 naar huis
Na deze masterclass van één dag heb je drie nieuwe verhalen op je repertoire!

Je hebt al enige vertelervaring maar hebt nog relatief weinig verhalen op je repertoire. Hoe mooi zou het zijn dat je binnen één dag een aantal mooie verhalen er bij hebt? Deze masterclass is zo vormgegeven dat je binnen één dag met drie nieuwe verhalen naar huis gaat. Kan dat? Ja, dat kan.

Voor wie is het?
Voor iedereen die al enige vertelervaring heeft.

Hoe studeer je razendsnel en met veel plezier een verhaal in? In een aantal simpele stappen merk je dat je al snel een verhaal eigen kunt maken. Je krijgt drie soorten oefeningen mee om snel en met plezier een verhaal ‘in te studeren’. We laten aan elkaar horen wat we die dag geleerd hebben. Er zal veel ruimte zijn voor spel en plezier.

Yes! En aan het einde van de dag heb je drie nieuwe verhalen in je pocket!

Docent: Wim Wolbrink

Wim Wolbrink portret 2023

Wim Wolbrink

– locatie: Koetshuis Randenbroek Amersfoort
– adres: Heiligenbergerweg 117 – 119
– postcode: 3816 AJ Amersfoort

Prijs € 145,- inclusief 21% btw.
Na aanmelding per mail ontvang je een factuur.

(Betalen via PayPal behoort tot de opties. Geef dat aan in je mail als je van deze optie gebruik wilt maken.)

Aantal deelnemers

Minimaal: drie. Maximaal: acht.

Stuur een e-mail naar secretariaat@nationalevertelschool.nl
Bellen kan ook: 06 – 133 47 333

Kosteloos annuleren is mogelijk tot drie weken voor aanvang van de training; daarna geldt: tot een week voor aanvang teruggave van de helft van het bedrag, daarna is geen teruggave meer mogelijk.

Gekozen afbeelding
De afbeelding in de header is van de Duitse kunstschilder Georg Bergmann (1819-1870) en heeft als titel: Märchenerzähler – Sprookjesverteller

De Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 83685170