Cursus Sprookjes Vertellen

Cursus Sprookjes Vertellen

Deze cursus is een onderdeel van het Triskal Festival. Het Triskal Festival vindt plaats van zaterdaag 9 t/m vrijdag 16 juli 2022.

Triskal: Vrij, Gelijk en Samen.
Dat kun je ervaren op het Triskal Festival.
Het Triskal Festival geeft een week lang inspiratie voor een leukere wereld.
Enerzijds door een week lang met gelijkgestemden samen te zijn. Anderzijds in de vorm van optredens, workshops, lezingen, kampvuur, vrij dansen, ceremonies, een markt met ambachtelijke producten, 1-op-1 sessies en kinderactiviteiten.

Kernwaarden zijn bewustzijn, duurzaam doen en divers genieten.

Cursus Sprookjes Verellen

Tijdens dit Festival wordt er de cursus Sprookjes Vertellen georganiseerd. Tijdens deze workshop maak je op ongedwongen wijze en met veel plezier kennis met de kunst van het vertellen van verhalen. Je krijgt de basisvaardigheden aangeboden om je een verhaal eigen te maken en te kunnen vertellen. Je leert hoe je op simpele wijze een verhaal kan opbouwen en contact kan maken met je publiek. We zullen dieper ingaan op het geheim van verhalen en uiteindelijk aan het einde van de workshop zelf gaan vertellen.

Docent

• Wim Wolbrink

Locatie & Route

Deze cursus is een integraal onderdeel van het Triskal Festival. Het Triskal Festival vindt plaats op Hof van Moeder Aarde. Het terrein van Hof van Moeder Aarde ligt aan de Bliksteeg 1, 7161 PG te Neede (Noordijk).

Route met de fiets

Vanaf Neede fiets je over de G.L. Rutgersweg richting Noordijk. Vlak voor Noordijk ga je linksaf, de Bliksteeg in. Ter hoogte van deze afslag staat er rechts een bruin bord dat je de weg naar Hof van Moeder Aarde wijst.

Route met de auto

Gebruik je favoriete routeplanner en/of volg vanaf de rondweg rondom Neede de bruine toeristische borden die de weg naar Hof van Moeder Aarde wijzen.

Route met openbaar vervoer

Hof van Moeder Aarde is slecht bereikbaar per openbaar vervoer. Gebruik je favoriete reisplanner voor het openbaar vervoer om desondanks een voor jou passende route met treinen, bussen en belbussen te vinden.

Meer lezen?
– https://www.triskalfestival.nl/praktische-details/

Reacties over de cursus uit het verleden

Even een korte reactie op vandaag. Transformerende dag! Verrassend. Verhalen leren vertellen, ernaar luisteren (!) ontwikkelt de ik-zin ervaar ik. Ik zie het als een bouwsteen. De ziel gevuld met geest schoont op, maakt bewust. Die had ik niet zien aankomen voor vandaag. Maakt me intens dankbaar. Bedankt weer Wim.

Jacqueline

==============================================================================

Dagticket € 10,00 te voldoen op de dag zelf bij entree Triskal Festival

Aantal deelnemers

Minimaal: vier. Maximaal: twintig.

Neem contact op met de organisatie van het Triskal Festival:

De VOF Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 30.222.493.