Filosofie van de Vrijheid zomerklasje (online)

Onderstaande gegevens zijn nog onder voorbehoud.
Als je in de geestelijke wereld wilt schouwen is scholing van nieuwe zintuigen vereist. Het boek de Filosofie van de Vrijheid van de Oostenrijkse filosoof Rudolf Steiner helpt de lezer op weg om deze nieuwe en latent aanwezige zintuigen te vinden en te ontwikkelen.
In veel verhalen, sprookjes, sagen, mythen, hebben we het over natuurwezens, over levendige elementen, over scheppende en overspelige goden en godinnen. Veel culturen hebben gesproken en spreken nog steeds over een geestelijke- en zielenwereld. Deze bestaan echt maar de westerse materialistisch georiënteerde mens is het contact daarmee nagenoeg geheel verloren.
Een van de wegen om dat verloren contact met deze geestelijke- en zielenwerelden te herstellen is het werken met de inhouden van de Filosofie van de Vrijheid van dr. Rudolf Steiner.
Komende zomer organiseert de Nationale Vertelschool, vrij spontaan overigens, een aantal zomerklasjes Filosofie van de Vrijheid. Subtitel: geestelijke zintuigen ontwikkelen.
Wie doen er mee?

Let op: per klas is er maar plek voor 8 personen!

Data en tijdstippen

Er komen drie klasjes. Je kiest voor een van de volgende data en tijdstippen.

Klas 1
8 maandagochtenden 10:00 – 12:000 uur / precieze data worden nog bekend gemaakt

Klas 2
8 woensdagavonden 20:00 – 22:00 uur / precieze data worden nog bekend gemaakt

Klas 3
8 vrijdagmiddagen 14:00 – 16:000 uur / precieze data worden nog bekend gemaakt

Via Zoom

Je krijgt ruim voor de interactieve uitzending een Zoom-link opgestuurd waarbij je automatisch kunt inloggen.

Docent

• Wim Wolbrink

Tijdens zijn sabbatical heeft Wim Wolbrink op Emerson College (UK) het boek de Filosofie van de Vrijheid ontdekt. Na zijn terugkomst in Nederland in 2015, zeven jaren geleden, doceert hij de inhouden van het boek op originele en zelfs speelse en voor iedereen toegankelijk wijze. Meer lezen?

€ 135,- inc. btw. Inbegrepen zijn:

• Kennismakingsgesprek individueel per Zoom
  • 8 x een online klassenbijeenkomst via Zoom
  • 8 x een lesbrief (pfd)
  • 8 x een film met diverse inhouden uit het boek de Filosofie van de Vrijheid
  • 2 x een individueel voortgangsgesprek
  • feestelijke slotbijeenkomst

Betalen via PayPal of de online munt Florijnen behoren tot de betaalopties. Geef dat aan in je mail als je van deze optie gebruik wilt maken.

Wil jij ook deelnemen aan deze Filosofie-van-de-Vrijheid-klas? Stuur dan  een e-mail naar secretariaat@nationalevertelschool.nl Geef daarbij het volgende aan:

• Naam
  • Adresgegevens
  • Telefoon
  • Klasnummer 1 (maandagochtenden), 2 (woensdagavonden) of 3 (vrijdagmiddagen)

Je krijgt dan per e-mail een factuur met IBAN opgestuurd met het te betalen bedrag. Na betaling ben je definitief aangemeld.

Na betaling kun je bij afmelding bij meer dan twee weken voor de startdatum de helft van het geld terugkrijgen. Meld je je binnen een week voor de startdatum af dan is teruggave niet meer mogelijk.

De Nationale Vertelschool is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 85.68.51.70.